هر قدر قوی باشید؛ در برابر رقبای هوشمندی که عنصر تجارت الکترونیک را به عنوان ابزار دگرگون سازی وضعیت کنونی بازارکشاورزی برگزیده اند ؛ آسیب پذیرید .
یکی از مشکلات چرخه تولید کالا ، محصولات کشاورزی ، دام و طیور؛ موضوع بازاریابی و دسترسی آسان و با حداقل واسطه به خریدار می باشد. از دیر باز عرضه محصولات کشاورزی و دامی از طریق واسطه ها صورت می گرفته است.در این گردش نادرست بازار، سودمندی تولیدکنندگان از تولید محصولات کشاورزی کاهش یافته و بعضا به حداقل می رسد و واسطه های بیش از نیاز طبیعی ، بیشترین سود را در این آشفته بازار کسب خواهند نمود .

بیشتر بخوانید